Jatka tietoihin

Kaikki Blogit

  • Vihreiden siivouspalvelujen nousu

    Vihreiden siivouspalvelujen nousu

    Viime vuosien aikana on ollut kasvavaa huolta perinteisten puhdistusaineiden ja käytäntöjen vaikutuksista ympäristöön ja ihmisen terveyteen. Tämän seurauksena ympäristöystävällisten ja kestävien puhdistusratkaisujen kysyntä on kasvanut. Vihreät siivouspalvelut ovat nousseet elinkelpoisiksi ja vastuulliseksi vaihtoehdoksi, tarjoamalla useita etuja, jotka ulottuvat puhtauden ulkopuolelle.
    Lue lisää
  • Uuden vuoden lupaukset ruuhkauttavat kuntosaleja ja sisäpuistoja

    Uuden vuoden lupaukset ruuhkauttavat kuntosaleja ja sisäpuistoja

    Uuden vuoden jälkeen kuntosaleilla sekä erilaisissa sisäpuistoissa nähdään usein iso kasvu asiakasmäärissä. Moni tekee uudenvuoden lupauksen liikunnan aloittamisesta tai sen lisäämisestä. Puhtauden kannalta kriittisten pisteiden eli kosketuspintojen kartoittaminen kuntosalien sekä sisäpuistojen siivousohjelmaan on asiakkaiden ja henkilökunnan terveyden kannalta erityisen tärkeää.
    Lue lisää
  • Puhdas työauto on käyntikorttisi

    Puhdas työauto on käyntikorttisi

    Alamme lähestyä aikaa, jolloin kura ja rapa alkaa lentävät maanteillä, ja autot näyttävät liikenteessä sen mukaisilta – likaisilta. Moni jättää auton pesemättä sen takia, että se likaantuu kuitenkin kohta uudestaan. Työauto on kuitenkin käyntikortti toiminnallesi.

    Lue lisää
  • Puhtaus on toimitilojen etu

    Puhtaus on toimitilojen etu

    Toimisto- ja toimitilat ovat yrityksen käyntikortti. Puhtaat ja siistit tilat viestivät laadusta ja luotettavuudesta. Tilojen puhtaus ja hygieenisyys vaikuttavat viihtyvyyteen, sisäilman laatuun ja työturvallisuuteen. Puhdas työympäristö auttaa työntekijöitä keskittymään ja saavuttaman paremman työtehon vähentämällä tapaturmariskiä, vikatilanteita ja ennen kaikkea sairauspoissaolojen määrää.
    Lue lisää
  • Vihreän kehityksen ohjelma - mikä se on?

    Vihreän kehityksen ohjelma - mikä se on?

    Vihreän kehityksen ohjelma on politiikka-aloitteiden paketti, jonka tavoitteena on ohjata EU:ta kohti vihreää siirtymää, sen avulla EU saavuttaisi ilmasto neutraaliuden vuoteen 2050 mennessä. Ohjelma korostaa tarvetta alojen väliselle ja kokonaisvaltaiselle lähestymistavalle, jossa asiaankuuluvat edistävät ilmastoon liittyvän tavoitteen saavuttamista. Kestävä kemikaalistrategia...
    Lue lisää
  • Kestävä ja ekologinen toiminta osana brändiarvoa

    Kestävä ja ekologinen toiminta osana brändiarvoa

    Yritysten osuus ilmaston saastuttamisesta on huomattavan suuri. Ilmastonmuutos, ilmastoahdistus ja kasvihuonepäästöt ovat tuttuja termejä, joihin törmäämme välttämättä nykypäivän elämässä. Suosioon nousseet vihreät arvot ja kestävä kulutus muuttaa yritysten toimintatapoja ja myyntiä.
    Lue lisää